Eka jakso
Eka jakso sen kun lähenee, kuus päivää vielä ja sitten se pamahtaa ruutuun. Sivustolta löytyy nyt Jaksot-osio, missä on tällä hetkellä pieni previkkateksti ekasta jaksosta, lisää tekstiä ja kuvia tulee sitten jakson esittämisen jälkeen.
Joko Nörttejä jänskättää? =)
Mä alan aina jännittään vasta 5min ennen tapahtumaa ja jännitän 2min tapahtuman alusta alkaen. Tosin teillä muilla on jotain hävittävääki. Mulla kun ei oo tota elämää muutenkaa, niin samapa se. :D
tanjuzka
13.02.2006 12:53
Vaikkei kysymys ollut esitetty faneille, vastaan silti :D
Mukavaa että sivuille tuli jo edes tuon verran tietoa, koska kova jännitys on päällä ja tahtoisi jo että sarja alkaa, NYT eikä vasta sunnuntaina.
Noh, onneksi sunnuntaina odotus palkitaa!
:)
Kyllä tässä jo vähän jännittää !
Jännittää vai hävettää, kas siinä pulma :P
Admin ei jännitä, sanoo joku minua viisaampi kuva jossain.
Mutta myönnetään, sarjan alkua kyllä odottaa itsekin.
eeva
16.02.2006 14:33
hei pojat todistettu on: mäkin osaan käyttää tietokonetta :p niin ja aiheeseen.. upeeta, että saadaan teidät viimeinkin eetteristä ulos ja kaiken kansan puheenaiheeksi! go FC Nörtit! mä oon superylpee teistä!
eeva ! ^___________^ nyt vielä irkkiin kun pääset ni on jo aika pop !
No jo on. Kyllä me vielä susta nörtti tehdään.
Joo. Vuoroin vieraissa. Jos Eeva oli tekemässä meistä futaria, niin kyllä mekin Eevasta nörde tehdään.
Jaba, jos meillä on yhtä hyvä onnistumisprossa niin ei Eevasta kyllä nörttiä tuu :P
Erno: Tässä olisi saumaa niin luokattoman huonolle ja ei-koko-perheelle-sopivalle puujalalle, että olenpa hiljaa.
nanna
16.02.2006 22:02
Nooh Janne, anna tulla vaan! Kyllä herkkäkorvaisetkin kestää xD
kaka
18.02.2006 22:08
moi moi oi moi moi moi ihq ihq ihq
Kirjottelin ekasta jaksosta tarinan.
http://fcn.fi/jaksot/1
Lähitulevaisuudessa tulee vielä vähän henkilökohtaisempia näkökulmia eri joukkueen jäseniltä blogien muodossa.
© 2005-2006 Iron Maidenin jätkät oli studiossa. Bruce lueskeli meilejään tauolla ja kysyi Steveltä: "Tässä meilissä on jotain liitetedostoja. Onkohan nää viruksia?" Steve vastasi: "Ei. Ne ovat kuvatiedostoja." "Jaa. Ei siis haittaohjelmia." tokaisi Bruce helpottuneena.