FC Nörtit -vaakuna
SubTV

Toinen jakso

Edellinen 1 2 Seuraava
#11 Henri Salomäki 05.03.2006 22:50
Olin kyllä oikeasti yllättynyt Atikin päätöksestä, tulevat jaksot sitten paljastavat oliko päätös oikea. Whine off.
#10 Max Jansson 05.03.2006 22:50
kiits Suus =) tykkäsin itekin täst jaksost.
Mani 05.03.2006 22:52
Heeeiiii vihdoin nähty toinenkin jakso nörtteilyä ja menohan oli (taas) ihan perhanan hauskaa katottavaa!! Jalkapalloa voi näköjään reenata aika monella tapaa.. ne pelaajien kotiesittelyt oli ihan helvetin hyviä, MTV Cribs kalpenee kyllä!;-) Musat oli taas ihan helmee. Aion todellakin olla telkun läheisyydessä viikon päästäkin. Nörtit rules, ok!
Mani 05.03.2006 22:54
Tietty Max tykkäsit ku kotiskin pääsit esittelemään ;-) Miltäs tuntui nähdä tollanen "oma juttu" tv:stä?
#8 Kari Hyvönen 05.03.2006 22:59
#10 Max Jansson 05.03.2006 23:18
No siitähän se Mani tietty johtu ;)

Onhan, tai sanotaan olihan, se aika erikoista ku tuli oma naama ruutuun mutta yllättävän nopeasti siihen tottuu. Ja ku meit on peräti 16 ja jakso on vaan 30min niin aika lyhyehköjä ne esiintymiset mitkä tulee ruudust ulos (onneks) on.

Tota koti-inserttiä tehdessä jännitti jonkinverran ku oli eka kerta ku joutu vetää vähän pidempää monologia kameralle. Aikas vähän siitä kuitenkin näytettiin mutta parini kielivirheenä se taisi silti katsojille välittyä :D
#17 OP Komonen 05.03.2006 23:20
Max: Kuka sun pari oli? Se, joka ne kielivirheet teki?
#10 Max Jansson 05.03.2006 23:25
FOUL! :P
Mani 06.03.2006 08:35
Mitäs Erno oli omast osuudesta mieltä? Hauskahan se ainaki oli!
#13 Erno Hentonen 06.03.2006 09:43
Hyvä, jos oli hauska. Leikkaajia ja ohjaajahan siitä saa kiittää. Mä vaan puhuin, mikä on helpointa maailmassa.
Suus 06.03.2006 13:56
Hei keksin loistavan idean. Siitä viimisestä jaksosta vois tehä vaikka viiden tunnin pituisen ni kaikki hauskat jutut ja kaikki nörtit näkyis ja kuuluis yhessä jaksossa. :D
Nyt muuten harmittaa kun en nauhottanu ekaa jaksoa. Ois ollu kiva et ois saanu ne kaikki nauhalle ja voinu kattoa myöhemmin putkeen. Höh.. No mut jos alotan kakkos jaksosta :)
Maxista mulle tulee ihan mieleen mun yks kaveri. Ihanan ilonen ja pirteä :)
Hyviä jatkoja vaan nörteille ja innolla oottamaan kolmatta jaksoa! :p
#9 Mika Tähtinen 06.03.2006 17:06
Toka jakso oli kyl hirmu hauska, ite tykkäsin vielä enemmän ku ekasta jaksosta. Kovinhan nuo jaksot tuntuu menevän nopeesti, ku tietää ite mitä kaikkee hauskaa sieltä jää välissä pois, mut täs lähiaikoina tulee noi meidän blogit mukaan missä voidaan paljastella kaikkea uutta ja kivaa sitten noiden jaksokuvausten ja kuvien lisäksi. Nyt aletaan jo innolla odottamaan sitten kolmatta jaksoa. =)
Edellinen 1 2 Seuraava

© 2005-2006 Iron Maidenin jätkät oli studiossa. Bruce lueskeli meilejään tauolla ja kysyi Steveltä: "Tässä meilissä on jotain liitetedostoja. Onkohan nää viruksia?" Steve vastasi: "Ei. Ne ovat kuvatiedostoja." "Jaa. Ei siis haittaohjelmia." tokaisi Bruce helpottuneena.