Erno paljastui futariksi!
tempukka.net
25.02.2006 18:08
Huhut kertoo, että Ernolla on vankka kokemus kemiläisen puulaakijoukkue Speed Kungensin peleistä.
Uskottavuus kärsii! Eikö näiden pitänyt olla ihan rookieita kaikki:)
https://kungens.kemi.fi/
Meinaatko, että joku joka ois pelannu kemiläisessä puulaakijoukkueessa ei ois yhä edelleen rookie?
Mäkin olen pelannut Pekolan Iskussa... Tai siis kävin kerran treeneissä...
Voi kuule, mulla on paljon pahempia jalkapalloluurankoja kuin Küngenit.
Netistä neki löytyy :P
Nii joo, kukahan kungeneistä totaki keksi taas tulla mainostaa :P. Kaikki mitä sarjassa näätte tossa ekan kahden jakson aikana on opittu Speedküngeneissä.
Seuraluettelosta löytyy sekä HooGee että EsPa. Kaudet joskus 90-luvulla ja meriitteinä muun muassa yhden turnauksen jumbosija maalierolla 2-52. Eli vankkaa pro-taustaa löytyy täältäkin... ;)
Lada
26.02.2006 22:00
Harri se huijari on vuosilta joatain löytyy vankaa kokemusta Vuosaaren viikingeistä.
Oisko ollut kausi vai jopa kaksil. Saldona 1 oma maali. harri korjatkoon jos olen väärässä
Lada
26.02.2006 22:02
Hyvin mä vedän.
Kolmannella ja neljännellä tosiaan pelasin futista vuoden verran ja sladona oli yksi oma maali. Olin siis aika guru. Nyt taidan mennä sammumaan :D
© 2005-2006 Iron Maidenin jätkät katselivat telkkaria ja mainoskatkolla tuli FC Nörttien mainos. Bruce missasi osan ja kysyi Steveltä: "Mitäs soitinta toi yks nörtti sanoikaan soittavansa?" Steven vastaukseen "Tuubaa kuulemma", Bruce tokaisi: "Ahaa, ei siis haitaria."