#19 on liian söpö ollakseen nörtti :D
sara
20.02.2006 15:00
oot kuitenki kunnon playeri ;)
stina
20.02.2006 15:02
samaa mieltä :D
Pakko tarkastaa IP osoiteet, ettei tuu vaan samasta nää kaikki :D. Tosin onhan looppi kyllä komee mies.
sara
20.02.2006 15:09
hihii..nörtti kieltä..niin söpöä :D emmä saanu yhtään selkoo mistä #4 selitti siin mainoksessakaan.. :D
nörtit on nii söpöjä!! :)
stina
20.02.2006 15:09
meinaakko että laitettas vaan hulluna viestiä :P et yritetään SAADA PETTERI USKOMAAN et se on hyvännäkönen :D
no ei.. onhan se oikiastikki ihan jees..
Kuka sanoo ettei nörtit voi olla playereita? ;P
En tiiä, kun ei teitä naisia tunne niin hyvin. Ei varmaan suurena yllärinä tuu, että en oo se suurin pelimies ollu. Tuskinpa tuun koskaan olemaankaan. Se on hyvä tuntea omat rajansa ,).
iik tyttöjä !!! *hyperventiloi hetken*
täällähän punastuu ihan huolella ^___________^
kiitos kohteliaisuuksista <3
*puspus*
sara
20.02.2006 15:24
Playereita ootte kumminki kaikki ;) no eih.. :) onks teitä jo muuten tunnistettu kadulla?
ja onko Sebastian muuten suomenruotsalainen? :)
Mua ei ainakaan oo viel bongattu missään silleen et oisin ite huomannu ku mua näkyy niin vähän nois mainoksissa. Joitamia muita on kyllä kuulemma pariin otteeseen tunnistettu. =)
Joo, Sebu, Max ja Peter on meidän tiukka suomenruotsalainen kolmikko, mut ei me sorreta niitä sen takia (paljoa). Huhu kertoo myös, että OP olis Sebun kadonnut kaksoisveli.
Mut on varmasti tunnistettu, mutta kuka mulle haluu tulla puhuun? Mä pidän niistä jutuista, joita muut vihas koulussa :D
Totta, ollaan oltu yhteydessä OP:n kanssa yhteen dna-asiantuntijaan ja nyt odotetaan tuloksia! *fingers crossed*
Juu, siis minä, max ja peter ollaan se ns. seilaus-trio :)
sara
20.02.2006 15:38
kohta joudutte kumminki jakeleen nimmareita kaikille!! :D ootteko pelannu fudista paljon ohjelman teon päätyttyäki? vai oliks se niin hirveetä et se loppu siihen? :P
muuten te jyräätte kaunotar ja nörtti ohjelman nörtit ihan kybällä!!!:D ihan kaikki!!!
ja hyvä että suomenruotsalaisiaki nörttejä löytyy ;)
Futsalia on pelailtu samalla joukkueella tässä talven yli, tosin huonolla menestyksellä, mut hauskaa on sentään ollu. =) Nyt kevään ja kesän tullen pelaillaan varmaan taas ihan nurmellakin, mut niistä riennoista ja mahdollisuudesta päästä katsomaan Nörtti-pelejä livenä tulee sitten myöhemmin lisää tietoa. =)
Ja me jyrätään KAIKKI muut nörtit 100-0. =P
sara
20.02.2006 15:46
Jeij!! kertokaa heti ku pääsette pelaan Liverpoolia vastaan :D hehee.. muuten tiesiks kaikki kuka David Beckham on? :D
hehee..se oli nii hyvä ku oliks se vissiin Henri #11 joka niin pelkäs et Atik olis
valmentaja!! :P ja kukas se olikaan :D
Eiks se oo sen Spice Girlsin Victoria Beckhamin mies, liittyyks se futikseen jotenki? ;P
sara
20.02.2006 15:53
oho :D aika hyvin tiesit!! mahdat seurata juorulehtiä :D no eih..
tanjuzka
20.02.2006 16:39
Sara juu Henri se oli.
Repesin itsekin kun se sen sano, vähän niinkun että "voi voi"
;D
sara
20.02.2006 16:51
muuten tietääks joku miten tanskan nörttien kävi niitten ottelussa?
© 2005-2006 Iron Maidenin jätkät pelas FC Nörttejä vastaan futista. Pelin lopulla Nörtit teki yllättäen maalin ja tästä nörttihyökkääjät Max ja Sebu innostuivat tuulettelemaan. Bruce närkästyi tästä ilakoinnista ja tuli ohjeistamaan: "Pojat, ei 18-1 -tilanteessa paljon tuuletella kavennusmaalia." Sebu totesi tähän vain: "Höh, ei siis *^5*:ia"