Huaste!
Valkku
17.02.2006 04:42
Tiällä Kuopijossa kysellään; Kirjakantti (iso kirjallisuus tapahtuma) on elo-syyskuun vaihteessa. Paikallinen taiteilijoiden futisjengi Pilikun viäntäjät halauavat huastaa FC Nörtit 2.9 lauantaina futismatsiin! Ovat kuulleet, että FC Nörtit pelaavat draamallista palloilua?! Tuutteko?!
terv viestinvälittäjä Atik
Kyllä mä tuun, jos joukkueellinen Nörttejä lähtee.
Kuulostaa hauskalta. Mukana.
Såklart.
*etsii Kuopiota kartasta* ;)
toki oon mukana. voitais itekki viäntää välillä pari pilkkua eikä vaan koodia
Jeps, tottakai! Kai atik on mukana? :D
voishan tuota harkita, oon alustavasti messis.
vähän kaukana on, mut jos kyydit, majotus, ruokaa ja juomaa järjestyy, niin mukana ollaan näin alustavasti!
En näe syytä jättää tätä väliin.
Valkku
18.02.2006 10:40
Matkat, majoitus maksetaan, omat pyyhkeet mukaan! Ja sitten luento nörttikirjallisuudesta!
Tarkoittaako tuo sitä, että me päästään pitämään se luento? Kuulostaa hyvältä. Nyt siis keräämään materiaalia, kaikkihan tuntevat viisiosaisen trilogian linnunradasta sekä Neurovelhon. Aitoa nörttikirjallisuutta on myös seikkailut keskimaassa ja maamerellä. Oikeastaan koko hommahan kuulostaa pikkuhiljaa todella hyvältä.
tanjuzka
19.02.2006 09:35
Huolitaanko fanit mukaan reissulle ?
:D
Blippo
19.02.2006 12:40
Ahaa! Entä jos mä otan pitkän zoomin mukaan, niin sopiiks jos mä tuun valokuvaajaks?
miten pitkä zoomi sul on <3
Mua voi lahjoa esim. canoni Laseilla :-)
© 2005-2006 Iron Maidenin jätkät oli keikalla Kiinassa ja Bruce kysyi: "Mikä kaupunki tää on?" "Peking", kuului Steven vastaus. "Ei siis Shanghai", tokaisi tähän Bruce.