FC Nörtit -vaakuna
SubTV

ohjelmaan valinta....

Edellinen 1 2 Seuraava
Koné 14.02.2006 23:31
voisiko joku valaista miten nää aijät buukattiin tähän ohjelmaan, oliko joku ilmoitus jossa haettiin irc-gallerian asukkeja jotka omaavat heikot motoriset taidot vai kiersikö joku scoutti ratsaamassa äitien kellareita??? mietin vaan oisko joku ronaldo voinut koijjata pistämällä sankalasit päähän ja taskulaskimen rintataskuun...? nimittäin ois itseäni kiinnostanut päästä nöyryyttämään hjk edustus tiimiä. atikkia oon jo kerran putkista vienyt :)
#10 Max Jansson 14.02.2006 23:37
Netissä oli hakulomake. Kriteereinä tais olla 22vuotta, ei pelannu futista seurassa peruskoulun jälkeen ja kokee itsensä nörtiksi. Jotain tuonsuuntaista ja niistäkin taidettiin vähän joustaa tapauskohtaisesti. Sitten siellä piti vastata joihinkin kysymyksiin. Sen jälkeen tuli kutsu koekuvauksiin jonka kautta sitten meidät valittiin.
#13 Erno Hentonen 15.02.2006 07:56
Tuosta HJK:sta ei mainittu ennen sarjan teon alkua. Miten noi kaverit haettiin oli silleen, että pojat nordisk filmillä olivat palkanneet pari hyvää koodaria tekeen algoritmin, joka irc-gallerian sivuilta ja parista muusta lähteestä yhdessä naamakuvien kanssa laskee ton säälittävyyden ja nörttiyden asteen. Motoriikka ei sinällään kuulu kuvioon. Tosin itseä ihmetyttää se, että liityin irc-galleriaan vasta kuvausten aikana. Mut ehkä ne oliki niin hyviä koodaajia, että se algoritmi näky tulevaisuuteen.
Koné 15.02.2006 09:38
oliko tiimissä vahva- "me ollaan hävitty tää peli fiilis?" peleissä vai saiko atikki ruoskittua mentaali tason semmoseen iskuun että porukkaa kaatu norjassa asti?
#9 Mika Tähtinen 15.02.2006 09:45
Kyllä joukkueen henkinen taso oli suurimmaksi osaksi tosi hyvä. Kukaan ei pelannut matseissa liian tosissaan vaan pelkästään pelaamisen ilosta. Toivottavasti tämä erityisesti näkyy sarjassa läpi, että ihmiset tajuais ettei kaikkea tarvi ottaa aina ihan niin vakavasti. =)
#4 Janne Pikkarainen 15.02.2006 10:00
Jep! Pelaamisen ilon vuoksi kentälle mentiin ja muihin temppuihin ryhdyttiin. Se joka ei osaa nauraa itselleen, on aika pahassa suossa. :)
#12 Mikko Helin 15.02.2006 10:13
Itse kuulin koekuvauksissa että "loppu-ottelussa" vastaan tulee veikkausliiga joukkue mutta sitä ei kerrottu että mikä joukkue.

Tommi sanoi jossain vaiheessa kuvauksia että joukkueeseen valittiin ihmisiä jotka pitävät itse itseään nörttinä, kun kysyin miksi minut otettiin mukaan.
#17 OP Komonen 15.02.2006 12:12
"Tommi sanoi" :D
Traveller 17.02.2006 10:55
OP! Nikki esiin.
#1 Antti Rasinen 17.02.2006 11:02
Travellerin viestistä tulee kyllä hittusen arveluttava, jos tuon N:n korvaa jollain muulla merkillä, vaikkapa D:llä. Lieneekö kirjoitusvirhe alunperinkin?
#4 Janne Pikkarainen 17.02.2006 11:02
Meidän kaikkien nickit näkee, klikkaamalla meidän nimeä tai menemällä joukkue-sivun kautta haluamansa pelaajan pelaajakortin pariin.
#17 OP Komonen 17.02.2006 11:09
En o ainakaan antsa
erirko 17.02.2006 22:34
Moii,

minä tässä vaan mietin, että mikä maailmassa meni teihin kunnollisiin nörtti-ihmisiin, että tuollaiseen ohjelmaan menitte? Tai onhan sitä kiva seurata ainakin mainoksen perusteella, että näkee nörttejä ihan livenä, joita niin harvoin luonnontilassa näkee. Paitsi että jalkapallokenttä ei ole mikään luonnontila! Eikä varsinkaan nörteille! Maksettiinko teille vai luvattiinko paljon paljon ja lisää villiä ja vapaata seksiä?

Tai siis onhan se jalkapallo itsessäänkin hauskaa (mikäli välttyy ihan ylenmääräiseltä kivulta, tuskalta, vereltä ja kyyneliltä), mutta että telkkarissa? Huihui.

Vaikka just rupesin kyllä mietiskelemään, että katsoisinpa ehkä mielummin nörttejä pelaamassa shakkia tai mah yongia. Luonnollista. Urheilu ei.
#9 Mika Tähtinen 17.02.2006 22:54
Ei maksettu eikä luvattu juuri muutakaan. En oikein kyl tiedä mikä mut sai tuohon mukaan, en oo koskaan mikään erityinen reality-fanikaan ollu enkä oo muihin sarjoihin hakenut.

Kai tuon sarjan haku vaan jotenkin iski.. sitä ei mainostettu mitenkään suuremmin ja sarjaan haettiin itseironiaan kykeneviä nuoria miehiä, eli ihmisiä, jotka uskaltaa sanoa ääneen olevansa nörttejä.

Muutenkin koko sarja vaikutti niin kummalliselta, että oli melkein pakko täyttää hakulomake sitten. Heittelin kyl aika puolivitsillä vastauksia siihen, mutta ilmeisesti sitä sopivaa pilkettä silmäkulmassa kaivattiinkin hakijoilta, kun sarjaan asti päädyin.

Ja ihan tyytyväinen näin jälkeen päin kyllä siihen, että tuli haettua. Kuvauksissa oli ihan sikahauskaa ja sarjasta pitäisi tulla juuri semmoinen kuin luvattiinkin, eli hyvän pössiksen meininkiä. Ketään ei nöyryytetä erikseen eikä haeta semmoista myötähäpeän tuntua niinku joissain reality-sarjoissa vaan ollaan vaan hilpeitä nörttejä. =)

Varmaan aika moneen muuhunkin joukkueen jäseneen pätee nämä samat jutut.

Ymmärrän kyllä hyvin tuon "mikä ihme teihin meni" -asenteen, varmaan itse ihmettelisin ihan samaa, jos en olis itse tässä mukana. =)
#9 Mika Tähtinen 17.02.2006 22:57
Niin ja toi futishan on loppujen lopuksi vähän sivuasia tässä.. enemmän sarjassa on kyse siitä itsensä voittamisesta siinä, että pääsee ylös sieltä kotisohvalta ja tekee välissä jotain muutaki ku irkkaa. Ja tuon futiksen lisäksi löytyy kyllä paljon muutakin viihdettä, tässä mitään sen suuremmin paljastelematta. Suosittelen kyllä katsomaan. =)
#7 Harri Paavola 17.02.2006 22:59
Osaltaan tää nyt tulee olemaan aikamoista ajatusvirtaa, tai sitten ei. En oikein tiedä vielä itsekään mitä kirjoitan. :D

Mä oon aika hyvä sälli lähtemään mihin tahansa. Jos erirko pyytäisit, varmaan lähtisin sun messiin vaikka viikoksi kiertelemään Kälviää. Enkä edes tunne sua. Mä vaan tykkään päättömistä reissuista, mitkä tulee mutkan takaa.

Toisaalta tahdoin myös tavata nörttejä. Kaikki mun kaverit on ihan "taviksia", tai siis, kukaan ei ole nörtti. Ei mulla ole livenä muita kuin koulukavereita, kenen kanssa puhua tietotekniikasta. En tosin näe asiaa mitenkään huonona juttuna.

Viime kesä mulla myös oli aika toimentonta aikaa. Opiskelin silloin joitain opintojaksoja Helsingin yliopison "avohoidon" puolella, viestintää ja tietotekniikkaa. Halusin jotain enemmän.

Tiesin myös huonon kuntoni ja tiesin että se ei ole hyväksi terveydelle. Mikä olisikaan parempi tapa kohottaa kuntoa kuin tämä? No okei, monellakin mittarilla monikin asia, mutta yhtä mielekästä on enää todella harva homma.

Oli niitä syitä muitakin, mutta tämä näin pintaraapaisuna. Toki myös, usein asioita tulee tehtyä ihan vain siksi, että pystyn niitä tekemään.
#1 Antti Rasinen 17.02.2006 23:19
Meikäläisen elämän hienoimmat jutut on tulleet silloin, kun olen älynnyt tarttua tilaisuuksiin. Semmoinen mukaanlähtemisen henki on toinen elämänfilosofiani. (Toinen on se, että asioita pitää aina ajoittain pohtia ja miettiä.)

Joku ehdottaa reissua paikkaan X, no mikäpä ettei. Tai osallistumista TV-sarjaan. Tai hakemaan harrastajateatteriin. Lähdetään ja hauskaa on!

Tässä ohjelmassa oli semmoinen Hyvän Jutun tuoksu. Siksi siihen tartuin, paljon sain ja toivottavasti tulen vielä enemmän saamaan.
#10 Max Jansson 18.02.2006 10:17
Kuten Mika niin aika läpällä tuli haettua enkä uskonut että jossain vaiheessa sitten olisinkin mukana touhussa. Peruskoulussa tuli potkittua palloa ja olin "aika huono" joten kai mä tässä sitten sain jonkinlaisen revanssin xP Pääsyy taisi tosin olla se että olin juuri lukenut puol vuotta pääsykokeisiin enkä liikkunut yhtään, vakituiset harrastukset jäi peruskoulun lopussa ja oli jo terveydenkin kannalta syytä koittaa kohentaa kuntoa. Kyllähän futis on ihan hauskaa niin mikäs siinä... =)
erirko 18.02.2006 16:55
Hmmh... kyl tossa silti on jotain väärää. Tuntuu pahalta, vaikka kuulostaakin ihan järkevältä. Mutta kai se siitä tjsp. Toisaalta men kyllä lähtis Kälviälle vaikka maksettas. Taino riippuu ehkä vähän siitä miten paljon maksettas...

Oho. Olenpas rahanahne.
#13 Erno Hentonen 18.02.2006 17:47
Tota, tommosen sarjan teon ainaka tulee kyllä semmosia kokemuksia, joita ei edes rahalla saa. Tosi paljon hyviä ja sit ihan pari vähän huonompaa. Molemmat käy kyllä.

"People think that he who has most shit when he dies, wins" on varmaan hyvä pitää mielessä ;). Vaikka ei jääny materiaalisesti kätee juuri mitää, niin ei noita kokemuksia vaihtais kovin helpolla pois. Varmaan pitäis saada harrastaa seksiä kuussa Scarlett Johanssonin kaa, että vaihtaisin. Siinä ois kuitenki avaruuslento ja Scarlett Johansson.
Edellinen 1 2 Seuraava

© 2005-2006 Iron Maidenin jätkät oli kalassa ja Bruce kysyi "Mikä kala?". Harrisin Steve osasi kertoa, että lahnahan tuo. Bruce tokaisi takaisin "Ai, ei siis hai."