FC Nörtit -vaakuna
SubTV

Tiger girls T-92 vs. Fc Nörtit

Tietämätön 06.08.2006 19:07
Hyvä peli nörtit! Olikos teiän eka tasa peli? :O Hyvä fiilis jäi ainakin mulle, kun kerran sain sen pallonkin sinne maaliin potkastua. Ja kyllä mä Max sua vähän kaatelin. Et sä nyt ehkä ihan kuuhun asti lentäny mutta kaaduit kumminkin. :P Oon ylpee koko joukkueen tsempistä. Jäi kapteenin "urastakin" hyvä fiilis kun sekin loppui tälläseen matsiin. Kiitos nörteille (:
#10 Max Jansson 06.08.2006 19:35
Periaatteessa kyllä kai oli eka tasapeli :)

Jossain maailma kylässä tapahtumassa voitettiin kuulema SAKn taiset ( :D ) pelissä jossei ollut maalivahteja (?) Paikalla olleet tietänee paremmin.

Oli tosi mukava pelata teitä vastaan ku yleensä meidän vastustajat on ollu ihan ylivertaisia- tai no futsalis hävittiin kerran vain 1-0- mutt nyt pelissä molemmat joukkueet pääsi maalipaikkoihin ja meni syöttöjä omillekin :P TOSI mukavaa oli, ainakin mulla. Ja kyllähän pelissä aina kaatuu jos yrittää tsempata yhtä kovaa ku vastustajakin. Kiitos teillekin :) Uusintaa odotellessa.

Pilkunvetoharkkoihin --->
#10 Max Jansson 06.08.2006 19:42
SAKn taiset = naiset
#12 Mikko Helin 06.08.2006 22:44
Max, elä niitä pilkkuja reenaa. Käy keräämässä kiviä ja käpyjä taskuihin mieluummin :P
Antti 06.08.2006 23:04
Kiitokset Nörteille, HaRin tyttököörille vastuuhenkilöineen ja ennen kaikkea
Atikille upeasta jalkapallokoulutapahtumasta lapsieni ja koko Hakunilan Riennon puolesta!
Hauskuus jatkuu edelleen tässä tavatessani Atikin uutta kirjaa.

Terveisin Antti Puhakka
Maalivahti 06.08.2006 23:13
Joo oli tosi hieno peli! Ja oon tosi ilonen et päästiin pelaa Nörttejä vastaan. :) oli hauska kokemus. Ja hei toivottavasti Max sua ei sattunu siinä ekassa erässä ku tulin niin rajusti vastaan siinä 16 rajan sisäpuolella, mut se oli vähän niinku refleksin omanen teko. :) mut oikeesti tosi hyvät fiilikset jäi pelistä, toivottavasti joskus uusiks. :)

P.S hei harmi ettei kaikki Nörtit päässy peliin.. Olis ollu kiva nähä Sebastiankin. ;)
Atik Ismail 07.08.2006 06:56
#21 Sebastian Karlsson 07.08.2006 11:49
Uusinnassa sitte meikäläinenki pääsee pelaamaan! Siihen asti tiukkaa reeniä!
#4 Janne Pikkarainen 07.08.2006 12:20
Terve,

Pahoittelut kaikille, etten päässyt paikalle. Nörtti kun olen, oli sunnuntaina jo takana rankka nelipäiväinen Assembly-tapahtuma, ja lähes nukahtamispisteessä + koko kroppa rikki olevana (olin kävellyt torstaista lähtien ympäri Areenaa ja kököttänyt ihmisten koneiden äärellä mitä ihmeellisemmissä asennoissa) ei ole hyväksi lähteä koomailemaan futiskentälle.

Mutta uusintaottelua odotellessa!
Järjestäjät 07.08.2006 23:06
Tapahtumasta kuvia löytyy nettisivuilta www.tiger-girls.fi, käykäähän katsomassa.
#9 Mika Tähtinen 08.08.2006 14:09
Je, kiitokset vastustajille ja Atikille ja järjestäjille ja Nörteille ja kaikille. Kivaa oli pelata vaikka eka puoliaika jäiki väliin, mut rakkaus voitti! =D
#11 Henri Salomäki 08.08.2006 15:31
Olen myös pahoillani, etten päässyt mukaan pelaamaan. Jaban tavoin assemblyillä melkein viikon valvoneena oli sunnuntai-iltanaki vielä tehtävä töitä. Onnea voittajalle, eli rakkaudelle :D
EN_NI 09.08.2006 16:17
Toi oli kyllä hyvä peli! :>> Oli kiva pelata. Kiitos kaikille siitä! :>>
#13 Erno Hentonen 10.08.2006 14:44
Hauskaa oli kyl taas. Atikille kiitokset, kun päästiin kerranki pelaamaan oman tasoisia vastaan (ei millään pahalla tytöille :D:D). Ens vuonna viette kuitenki meitä kuin pässiä narusta.
te 21.08.2006 16:55
mistä ollan

© 2005-2006 Iron Maidenin jätkät oli kalassa ja kuuntelivat siinä samalla radiosta Dragostea Din Teitä. Bruce tiedusteli: "Kukas tän version esittää?" Pop-kulttuuria hyvin seuraavana Steve vastasi heti: "O-Zone." Bruce tokaisi tähän vain: "Ahaa, ei siis Haiducii."