FC Nörtit -vaakuna
SubTV

FC-nörttien tulevaisuudesta?

unknow 10.05.2006 15:56
Jooh, eli tässä aiheessa on tarkoitus puhua nörttien tulevaisuudesta, siis FC Nörttien!


Musta paras pelaaja oli Max ja se vois mennä harrastamaan vaikkapa viidenteen divisioonaan! Sebastian Karssonillekkin suosittelisin samaa, ettei futis taidot ruostu!

Itse olen 14-vuotias ja pelaan joukkueessa, joka tuli SM-tason 92-vuonna syntynyt joukkue turnauksessa (Joka siis oli SM-tasoa) tultiin neljänneksi toista ja tein turnauksessa

noin 12 pelissä noin 9 maalia! Me oltiin siellä noin 4 yötä!
jaSKA 10.05.2006 16:08
Lainaus:

Itse olen 14-vuotias ja pelaan joukkueessa, joka tuli SM-tason 92-vuonna syntynyt joukkue turnauksessa (Joka siis oli SM-tasoa) tultiin neljänneksi toista ja tein turnauksessa

noin 12 pelissä noin 9 maalia! Me oltiin siellä noin 4 yötä!
Ei kiinnosta!
#10 Max Jansson 12.05.2006 01:06
Pelataan me harrastesarjaa, eli 7vs7. Kyllähän sitä voisi kuvitella itsensä harjoittelemassa säännöllisesti mutta joukkeutta ei vaan kovin helposti löydä.

Aika hyvät tehot sulla unknown. Jatka samaan malliin!

© 2005-2006 Iron Maidenin jätkät oli studiossa. Bruce lueskeli meilejään tauolla ja kysyi Steveltä: "Tässä meilissä on jotain liitetedostoja. Onkohan nää viruksia?" Steve vastasi: "Ei. Ne ovat kuvatiedostoja." "Jaa. Ei siis haittaohjelmia." tokaisi Bruce helpottuneena.