FC Nörtit -vaakuna
SubTV

Mikä meni vikaan?

Edellinen 1 2 Seuraava
miksei 17.04.2006 18:05
Miks ette voittanutkaan tyttöjä vaikka niin uhositte? Kaatuko homma maalivahtipeliin niinku Atik sano vai onko muita selityksiä? Olitteko kuitenki mielestänne parempia ku ekassa pelissä? Aika toivoton homma klubia vastaan mut varmaan aika hauskaa katseltavaa... :)
nörtti 17.04.2006 18:08
Maalivahtipeli oli kyllä aika surkeeta. Ei pahalla. =D Torjuko Mikko yhtään palloo? Hieman kankeita on kyllä molemmat moket. Ei taivu millään. Mut ehottomasti Mikko ja Antti sopii kyl parhaiten maalivaheiks.
Omena 17.04.2006 18:26
Eihän jalkapallossa olisi mitään järkeä jos kaksi kuukautta harjoitellut joukkue onnistuisi voittamaan ryhmän, joka on jo varmaan vuosia pelannut yhdessä. Ihan sama ovatko ne tyttöjä tai nuorempia.

Toisaalta ei jalkapallossa muutenkaan mitään järkeä ole. Joukko ihmisiä juoksee nahkakuulan perässä ja joku on keksinyt vielä piirtää kenttään valkoisia viivoja ja keksinyt erinäisiä sääntöjä vaikeuttamaan tätä päämäärätöntä tapahtumaa.

Okei, mun taitaa olla aika liueta paikalta... *juoksee pakoon ja väistelee tippuviä esineitä* :)
eps33 17.04.2006 18:30
Jalkapallossa on yhtä paljon järkee kun missä vaan joukkueurheilussa. Ne on keksitty jotta aika menisi nopeammin. Pelistä vielä että musta ainaki peli näytti paremmalta. Ja sehän kesti puol tuntia kauemmin...
Omena 17.04.2006 18:34
No, minä en oikeastaan perusta yhdestäkään joukkueurheilulajista ja FC Nörtit on vaan poikkeus, joka vahvistaa säännön.
Kiva että jotkut tykkää ja olet ihan oikeassa, näin harjaantumattomankin silmään osui, että peli tosiaan näytti paljon paremmalta.
eps33 17.04.2006 18:39
Niin ja lisäys et joukkuelajeja on muokattu siten, että nyt ne myös viihdyttävät tavallista kansaa. Kyllä mä ainaki seuraan jääkiekkoo, mut jalkapalloo on tosi inhottavaa seurata,kun se on niin tylsää jotenki. Mut kyl sitä puol tuntia viikossa katsoo kun jaksoissa on niin paljon muutakin. Mut on se niin surullista kun ohjelma loppuu...
Omena 17.04.2006 18:49
Niinpä, kun itsekin vasta löysin tämän paikan. Ja sekin ilo päättyy viikon päästä. Onneksi sentään viimeinen jakso on vähän pidempi.
eps33 17.04.2006 18:52
Mä löysin tänää. On se niin surullista. Olis harjotusaika saanu olla kolme kuukautta.
Tero 17.04.2006 18:59
Välillä oli ihan hienoa peliä nörteiltä (esim. pari kantapääkikkaa Maxilta ja Sebulta) ja Sebun maali oli hieno! :)
eps33 17.04.2006 19:09
Ja taktisesti peli oli hienon näköstä tai siis se ei näyttäny vaan siltä et kasa nörttejä juoksee ympäri kenttää ja yrittää saada palloo kiinni.
Omena 17.04.2006 19:25
Lol, hauska mielikuva... Mutta joo, se kaksi kuukautta on ihan naurettavan lyhyt harjoitusaika. Varsinkin kun tavoitteet on niin korkealla. Mutta kyllähän sentään jotain tuloksia on saatu aikaan; niin kuin juuri se Sebun hieno maali.
eps33 17.04.2006 19:27
Vähä aihe muute hyppii. Kolme kuukautta olis kyllä ollu realistisempi. Ja ehkäpä jaksoja olis tullu enemmän!
Omena 17.04.2006 19:29
Hyvä pointti :)
jaSKA 17.04.2006 20:02
eps33 kirjoitti:
Jalkapallossa on yhtä paljon järkee kun missä vaan joukkueurheilussa. Ne on keksitty jotta aika menisi nopeammin. Pelistä vielä että musta ainaki peli näytti paremmalta. Ja sehän kesti puol tuntia kauemmin...
Jalkapallo on enemmän kuin urheilulaji se on lajien kuningas ja monille uskonto.
eps33 17.04.2006 20:07
Miten ni lajien kuningas? Jos annat hyvän syyn niin voin ehkä uskoakin. Siinä potkitaan palloo ympäri kenttää. Kyllähän se on raskasta mut se on vaan urheilua.
#10 Max Jansson 17.04.2006 20:17
Kyllähän joukkueemme hurjasti siinä vähäisessä ajassa kehittyi. Ei välttämättä taidollisesti mutta ainakin kunnon osalta. Näkyyhän se niissä testien tuloksissakin. Ja oma tavoitteeni tuolloin alkusyksyllä oli juuri se kunnon kohotus pienen laiskottelukauden jälkeen.

Se että hävittiin tyttöjä vastaan taas aika selvästi voitaneen selittää mm. sillä että peliaikaa oli enemmän. Viimeksi 2x20 ja nyt 2x35min. (Tuomarin mukaan, en tiedä mitä kuvaruutu tällä kertaa väitti). Toisaalta huomionarvoista on se että noin ylivertaista vastustajaa vastaan on lähes mahdotonta nähdä se kehitys mitä on tapahtunut. Ehkä tulevaisuudessa vastaan asettuu joskus vertailukelpoinen vastustaja (ja hävittiinhän me kerran futsalissakin vain 1-0 :D )
eps33 17.04.2006 20:23
Pelaatteko futsaliaki vai? oho enpäs tienny.
Tero 17.04.2006 20:36
Minun piti tarkistaa netistä, mitä futsal on. En ole urheiluasiantuntija parhaasta päästä :)
eps33 17.04.2006 20:38
Mä sentäs tiedän mitä se on. En kyl tietäis ellei kaveri pelais kyseistä lajia. Mä oon enemmän jääkiekon katsojia. Siitä mä kyllä tiedän yhtä ja toista.
dorka 17.04.2006 22:50
Oliskohan futis kuningaslaji sen takia, että se on lähes kaikissa maailman maissa ykköslaji, niin pelatuin kuin seuratuinkin. Se on iso osa kulttuuria, arkea ja juhlaa eri puolilla maailmaa.
Edellinen 1 2 Seuraava

© 2005-2006 Iron Maidenin jätkät oli kalassa ja kuuntelivat siinä samalla radiosta Dragostea Din Teitä. Bruce tiedusteli: "Kukas tän version esittää?" Pop-kulttuuria hyvin seuraavana Steve vastasi heti: "O-Zone." Bruce tokaisi tähän vain: "Ahaa, ei siis Haiducii."