FC Nörtit -vaakuna
SubTV

Vihreät

Omena 12.04.2006 15:28
Kun olen noita jaksoja seuraillut, niin on pistänyt silmään, että verrattaen aika moni tuntui olevan jossain tekemisissä Vihreän liiton kanssa. Mietin vaan, että ketkä kaikki niihin vihreisiin oikein kuuluu ja onko kukaan esim. kasvissyöjä?
Hienoa, että tv:ssä on tällaisiakin tyyppejä :)



btw, tämän viestin ei ole tarkoitus herättää minkäänlaista poliittista keskustelua vaan kyselen ihan vaan mielenkiinnosta.
#9 Mika Tähtinen 12.04.2006 15:30
Hannuhan se meidän vihreä on, liekö muita? Itse en oo koskaan ollut mitenkään poliittisesti aktiivinen tai ylipäätänsä kiinnostunutkaan politiikasta. Ja lihakin maistuu. =)
#19 Petteri Karjalainen 12.04.2006 15:38
joo mä taidan olla porukan ainoa kasvissyöjä .. en ollut siis ennen sarjaa mutta sarjan kuvausten aikana jotain mitä Petteri Jaatinen sano meille jotenki jäi päähän ja se oli sellanen viimeinen naula mun lihansyönnin arkussa :)

ja voin paremmin kuin koskaan fyysisesti.
Omen 12.04.2006 15:39
Muistaisin vaan, että viime jaksossa joku muukin olisi maininnut jotain siihen suuntaan, mutta voi olla, että olen taas kuullut ihan omiani. ;)
Omena 12.04.2006 15:50
Edellisen viestin kirjoitti siis Omena eikä Omen. Taitaa olla myös kirjoitustaito vähän hakusessa... ^_^

Petteri: On totta, että kun aloittaa kasvissyönnin, tuntuu siltä, että olisi ennen ollut jotenkin kroonisesti väsynyt tai jotain vastaavaa. Vitsaillaanko sulle asiasta paljon? Mietin vaan, että onko ne vitsit samanlaisia ympäri Suomea... =)
#19 Petteri Karjalainen 12.04.2006 16:28
ei oikeastaan vitsailla .. ja syönhän mä kalaa ja kaikkia muita veden lähellä viihtyviä eläimiä .. .. no ei. mutta siis ei mulle siitä kukaan koskaan mitään sano .. en oikeastaan edes tiedä miten aiheesta vitsailisi .. ehkä tähän vaikuttaa se että mulla ei ole mikään kauhean laaja kaveripiiri.. ehkä 3 ihmistä.
#7 Harri Paavola 12.04.2006 16:33
Myös minä kuulun Vihreisiin ja siitä oli viime jaksossa pieni klippikin. Kaikki into ja energia yhteisten asioiden hoitamiseen kyllä kuluu tuolla koulun opiskelija-aktiivihommissa, joten en ole millään tapaa ottanut osaa "ihan oikeeseen politiikkaa". Tuen kyllä äänelläni, mutta en nyt toimillani sen kummemmin.
#7 Harri Paavola 12.04.2006 16:34
Petteri, kolmen kaverin lisäksi sulla on toki myös 15 nörttiystävää :)
#19 Petteri Karjalainen 12.04.2006 16:36
ainiin .. nörtit ... juu ... *läppäsee käden otsalle*
Omena 12.04.2006 16:47
Petteri: 3 ystävää, 15 nörttikaveria ja kymmeniä tyttöfaneja ainakin täällä olevien keskustelujen mukaan. :) Ja nyt kun asiaa tarkemmin ajattelee, taidankin olla itse se, joka ne kaikki vitsit keksii. Muut kaverit vaan toistelee niitä.

Harri: Hienoa kuulla, että en keksi asioita ihan omasta päästäni. Ja kuten jo aiemmin sanoin, on kiva, että tämänkin tyyppisiä ihmisiä näkee telkkarissa.
#12 Mikko Helin 12.04.2006 20:15
Mä olen vakavasti harkinnut ens eduskuntavaaleihin ehdokkaaksi asettumista. Puolue tosin taitais olla Sdp.
#16 Vili Sikiö 12.04.2006 23:16
No, minä olin perustamassa uutta puoluetta kun vanhat ei miellyttäneet...
#17 OP Komonen 12.04.2006 23:39
Meikä ei syö punaista lihaa, niin muutkaan ei saanu sitä kuvausten aikana :(
#13 Erno Hentonen 12.04.2006 23:54
Joo, meikä ei syö ollenkaa sinistä lihaa, niin muutkaan ei saanu sitä kuvausten aikana :(
#10 Max Jansson 13.04.2006 01:56
Kanapastaa!

Tuli tuosta Ompun avauksesta mieleen keskustelu jonka kävin Hannun kanssa jollain bussimatkalla liittyen luonnonsuojeluun ja Vihreisiin. Jos nykyinen meno jatkuu ja maailmaa saastetaan samaan tahtiin niin ei tätä paikkaa kauan enää ole. En ole edes varma että mitään paluuta enää edes on. Puolueena Vihreät edustavat selkeästi ympäristöystävällisintä linjaa mutta kuinka yhtenäisiä he voivat olla muissa keskeisissä kysymyksissä? Luontoa arvostavia ihmisiä on niin erillaisia että mielestäni sen ympärille on hankalaa rakentaa puoluetta. Itse kannatan ympäristön huomioonottamsita todella voimakkaasti erinnäisissä päätöksenteoissa mutta samalla liiton enemmistön muut mielipiteet eivät välttämättä kovinkaan hyvin vastaa omiani.

UniCafén tarjoama chili con soija oli muuten yllättävän hyvää.
Omena 13.04.2006 19:38
Max: Olen jokseenkin samaa mieltä, vaikka itse olenkin samoilla linjoilla monessa muussakin asiassa vihreiden kanssa. Mutta paras vaihtoehto taitaa vain olla perustaa oma puolue. =) Tai liittyä tuohon Vilin puolueeseen... Tietääkseni tarvitaan vain sata nimeä, että voi asettaa ehdokkaita eduskuntavaaleihin...

© 2005-2006 Iron Maidenin jätkät oli keikalla Kiinassa ja Bruce kysyi: "Mikä kaupunki tää on?" "Peking", kuului Steven vastaus. "Ei siis Shanghai", tokaisi tähän Bruce.