FC Nörtit -vaakuna
SubTV

Sattuipa sopivasti...

Omena 10.04.2006 18:25
Miten siinä aina käy niin, että jakson alussa näytetään teidän spekulaatioitanne kaikkein kamalimmista skenaarioista ja lopulta ne aina toteutuvat? Käskettiinkö teidän sanoa niin vai pelkäättekö te kaikki oikeasti korkeita paikkoja, Atik Ismailia mahdollisena valmentajana ja Petteri ihan vaan spontaanisti sanoi ennen Helmenkalastajan kommentteja, ettei Antti Tuisku välttämättä ole suurin esikuva tyylillisesti?
#13 Erno Hentonen 10.04.2006 18:41
Tilastollinen harha :D

Tota materiaalia on ihan tajuttomasti ja sitten siitä vaan valitaan parhaat palat.
#9 Mika Tähtinen 10.04.2006 18:42
Meistähän kuvattiin ihan uskomattoman paljon enemmän matskua ku mitä tv:ssä näytetään.. Sitku 16 kaveria puhuu mitä sattuu niin sieltä saa leikattua hyvin sopivia juttuja ku kysyy aiheeseen sopivia kysymyksiä. Mitään ei kyl käsketty sanoa et ihan autenttista kaikki on. Ei tietenkään kaikki pelkää korkeita paikkoja jne., mut ei nyt ole suuresti mielenkiintoa näyttää ensin kun esim. Harri sanoo ettei pelkää korkeita paikkoja ja sen perään sitä ku minä laskeudun kalliota.
#3 Ville Kopra 10.04.2006 18:43
Ihan hauska huomio, nimittäin mitään ei ole suunniteltu, mistään ei etukäteen tiedotettu ja mitään ei ole suuhun laitettu. Joten todella, sattuipa sopivasti :D
Omena 10.04.2006 18:52
O.k. Ajattelin vaan, että onko se tosi-tv sittenkään niin "todellista".
Kiitos, palautitte uskoni siihen uskomattomaan roskaan jota myös tosi-tv:ksi kutsutaan ; D
...just kidding, oikeasti ole reality tv:n suurin fani ^^
SimppaX 10.04.2006 19:05
Oon itekkin miettiny samallaisia asioita näiden tosi-tv ohjelmien kohdalla ja on aika kiva kuulla itse esiintyjiltä kommentteja sarjan teosta ja siitä että mitään ei ole käsketty tai pyydetty sanomaan. Tietenkin ohjelman draturgian kannalta täytyy olla ristiriitoja ja haasteita, eihän siinä olis mitään järkeä jos kaikille olis kaikki helppoa ja nörtitkin ois ollu futaajia jo valmiiks. FC Nörteissä on mielestäni kuitenkin todella erilainen tyyli kuin missään muissa kotimaisisa realityissä. Lähes kaikki muut perustuu siihen että ihmiset tappelee keskenään ja haukkuu vuorotellen toisiaan (Unelmakämppä, Big brother, Talo, Diili...) FC Nörtit on humoristinen ja hyväntahtoinen ohjelma josta huokuu (kuten myös näiltä sivuilta) se että Nörteillä on ollut hauskaa keskenään, eikä ohjelmasta tarvitse tehdä sellaista että kaikki haukkuvat toisiaan vaikka varmaan on välillä treeneissä ja peleissä pinna kiristynyt. Vai? Mitä muuten itse Nörtit olette pitänyt sarjasta?
#11 Henri Salomäki 10.04.2006 19:19
Kyllä mä oon pitänyt sarjasta, joidenkin tietyt piirteet näkyvät tietysti hieman korostetusti, mutta muuten on kuvausten aikainen meninki taltioitu ja leikattu hienosti.
Omena 10.04.2006 19:45
SimppaX: veit sanat suustani. Itsekin ole aivan yllättynyt, että lempi tosi-tv sarjani on tällä hetkellä ohjelma, jossa ei mustamaalata tai pudoteta ketään. FC Nörttien vetovoima taitaakin juuri piileä hyväntahtoisuudessa ja siinä, että sarja selkeästi eroaa mainstreamin \"pudotusformaateista\".
#16 Vili Sikiö 10.04.2006 22:59
Kyllä sieltä valitettavasti on pudotettu monta hyvää komenttia poiskin :) Mutta ehkä tv ei ole vielä valmis näyttämään ihan kaikkea :)
Omena 11.04.2006 16:04
Eikä maailma näkemään :D

© 2005-2006 Iron Maidenin jätkät pelas FC Nörttejä vastaan futista. Pelin lopulla Nörtit teki yllättäen maalin ja tästä nörttihyökkääjät Max ja Sebu innostuivat tuulettelemaan. Bruce närkästyi tästä ilakoinnista ja tuli ohjeistamaan: "Pojat, ei 18-1 -tilanteessa paljon tuuletella kavennusmaalia." Sebu totesi tähän vain: "Höh, ei siis *^5*:ia"