FC Nörtit -vaakuna
SubTV

Minkä takia

Edellinen 1 2 3 Seuraava
#13 Erno Hentonen 07.04.2006 12:30
Hei Nörtit,

Me ei ollakkaan paskimpia :D \o/
mommi 07.04.2006 14:13
Brittifutis on heti saksalaisten jälkeen tylsintä! La Liga rulettaa!!
Tietämätön 07.04.2006 14:32
Just näin jaska, et taida tykätä jalkapallosta ollenkaan. kert espanjalainen futis on ihan surkeeta ja nyt on la ligassakin huonoa futista, kysymys kuuluu.... Mikä sitten on kaunista jalkapalloa? Taitaa sun mielestä ainoastaan sun omassa navassa olla kaunista jalkapalloa. lol. xD
Tietämätön 07.04.2006 14:40
Ja ootko ees nähny yhtään tyttö/nais jalkapallo matsia? Taidat vaan kattella sitä omaa napaas niin kiinnostuneena et ei paljon muuta kerkee tekee.. Ja kyllähän suomen naiset pärjää paremmin kun miehet.. :D
jaSKA 07.04.2006 15:13
Itse tykkään katsoa Englantilaista futista ilman turhia kikkailuja.
Siskoni pelaa jalkapalloa joten matsejan on nähty. Suomen naisten maajoukkueesta sen verran että naisilla ei ole mitään tasoa(vrt.EM-kisat) puolustus ei toimi: palloa roiskitaan sinne tänne.
FootballFani 07.04.2006 16:05
Voi voi sentään...
Parasta mitä jalkapalloon on sääntöjä laadittu on tämä junioreiden Kaikki Pelaa-sääntö.Sillä taataan harjoitusta myös niille taidoiltaan "heikoimmillekin" myös peleissä.Itsekin erotuomarin viittaa ylläni kantaneena muistan kuinka mukavaa oli olla viheltämässä juuri näiden H-,G-,F ja E-junioreiden otteluita missä kaikilla oli mukavaa eikä pelaaminen ollut niin vakavaa.Eivätkä kaikki halua olla niitä Litmasen ja Beckhamin seuraajia maailman markkinoilla,joillekkin jalkapallo on vain harrastus.Muutaman alemman divaritason ottelunkin tuominneena täytyy todeta että vaikka kentällä olisi ne 22 aikuista miestä,joiden taidot eivät todellakaan ole niistä parhaimmista päistä niin hauskaa nekin osaavat siellä kentällä pitää.Ja se että joillekin jalkapallo on vain pelkkä harrastus ei se todellakaan ole mitään lajin raiskaamista,eikä sillä muutenkaan pilata lajin mainetta.Jalkapallo on laji jota pystyy harrastamaan kuka vain(myöskin nörtit ;]) ja missä vain.
Ja mitä tulee naisjalkapalloiluun,itse naispuolisena totean että miesten ja naisten jalkapalloa ei voi verrata keskenään.Totta että naiset ovat pärjänneet hienosti nyt euroopan kentillä,sitä ei ole kenenkään kieltäminen,mutta sitä ei pysty suoraan vertaamaan miesten menestykseen.Mutta sovinistin on silti täällä turha nostaa päätään ja alkaa haukkumaan naisten pelaamista.Sillä omalla tavallaan sekin on taidokasta ja loistavaa.
Fair Play!!
#13 Erno Hentonen 07.04.2006 16:59
Täällä näköjään tosifanit puhuu :D. "Tää on niin paskaa futista, että ei viitti edes kattoa". Siinä vaiheessa ku sä pystyt seuraamaan ja pitämään niin Ronaldinhosta ku lähipubin Jaskasta ku ne molemmat pyörittää palloa, niin voidaan puhua futisfanista, muuten sä seuraat vaan jotain joukkuetta ja oot sen fani. Joskus tulee katottua kesällä lähikentällä noita pallon pyörittäjiä ja ne pelit saattaa olla 60 minuuttia semmosta tuskaa, että FC Nörtitki kalpenee (no ei ny sentää :D), mutta sitten joku pistää yhen namusyötön ja siitä toinen maalin ja se 60 minuuttia oli sillä pelastettu. Mä pidän itteäni fanina vaikka en peliä osaa pelatakkaan, eikä se mua häiritte, jos VIli pitää fudista paskana pelinä. Se on sen valinta, itseppähän menettää. Vaikka Vilihän sitä ei niin koe :P.

Meillä oli ainaki porukalla kisastudiot Suomen naisten pelien aikaa tv:n ääressä. Tiukkoja vääntöjä keskimäärin, vaikka Saksa oliki sit liian kova. Hyvin pelasivat ja kauniitaki ovat vielä, pirulaiset :P. Miesten ja naisten fudista kannattaa verrata suunnilleen yhtä paljon ku äitejä ja tyttäriä. Jotku pitää toisesta, toiset toisesta ja jotku meistä tykkää ihan molemmista.
jep 07.04.2006 17:59
"Miesten ja naisten fudista kannattaa verrata suunnilleen yhtä paljon ku äitejä ja tyttäriä"

Nimenomaan. Mitäs se oli, HJK 91-syntyneet vs Naisten maajoukkue tässä viime kesänä, 7-2 ? Että turhaa parjata naisia, hyvin ovat kuitenkin menestyneet viime aikoina _naisten_ peleissä.
Lissu 07.04.2006 21:32
Heipä hei nörtit ja jalkapalloasiantuntijat ja kaikki siitä väliltä (tähän ryhmään taidan itse kuulua)!!

Eli mun mielestä ainoastaan hienoasia koko formaatti! Pakko kyllä myöntää että alussa kun katseli teidän joukkuetta ja sen säädöksiä ni ei tienny josko itkis vai naurais mutta mitä piileviä kykyjä ja komeita Adoniksia sieltä onkaan kuoriutunut!!:) Hymyn on saanut aikaan ainaki ne muutamat jaksot jotka itse oon katsonut kiitokset siitä teille. kritiikkiä saa tietty ihan kuka vaan suotaa mutta tosiasia on se että ilosta fudista katsoo mielellään. Saletisti hottia viihdettä;)
Ripe mellon 08.04.2006 10:05
Hesarin Nyt liitteessä sanottii et subin baari ja nörtit on pitkäveteisiä. WTF!?!?! mite voi vertaa baarii ja nörttei? nehä on ihan erilaiset ohjelmat ja must nörtit ei todellakaa ole pitkäveteistä vaa just hyvä ja ihan törkee hauska. Mite voi olla niin typerä lehti?? ei pärjäis jos ei tulis väkisi hesarin välissä!
jaSKA 08.04.2006 11:29
Eiköhän siinä tarkoitettu että Tosi-TV alkaa olla vähän tylsää.
Ja tosta naisista vielä että ei EM-kisojen jälkeen ole tulosta juurikaan tullut.
Tais hävitä Espanjalle MM-karsinnoissakin.
jaSKA 08.04.2006 11:30
Ja vielä Kaikki Pelaa säännöstä: Täyttä paskaa! Suomen fudis ei ikinä nouse jos jo junnuna paskat pelaa kun parhaat istuu penkillä.
#13 Erno Hentonen 08.04.2006 11:57
Mihinkäs sen Suomen jalkapallon pitäis nousta? Mikä olis riittävä taso, että voitais olla tyytyväisiä ja sit kaikki sais harrastaa fudista vapaasti?
jaSKA 08.04.2006 13:35
Ei helvetti! Kaikki saa harrastaa futista mutta taso ei nouse jos kaikki paskat pelaa junnujoukkueissa.
Vähintään EM-kisa paikka olisi suotavaa.
#9 Mika Tähtinen 08.04.2006 13:37
Missä niiden "paskojen" pitäis sit pelata, jos ei junnujoukkueissa? =D
#8 Kari Hyvönen 08.04.2006 14:30
Maajoukkueessa.
Tietämätön 08.04.2006 15:53
Oon kyllä ihan täysin samaa mieltä teiän kanssa nörtit.. ;) Eihän niitä hyviä synny jos ne ei saa pelata kun ne alottaa. LOL! miettisit vähän ennen kun kirjotat. Ja eihän ne " paskat " voi kehittyy jos ne ei saa pelaa. ja jalkapallon kuuluu olla hauskaa, ei sitä kuulu harrastaa hampaat irvessä ja jos hävitään niin sitten itketään. meilläkin just finaali hävitty ja yhtään ei harmita, hauskaa oli ja ihan hemmetin hyvä kokemus ja niin sen pitää ollakin. ja nörtit vihdoin näin atikin hauska tyyppihän se on kovasti se hoki että teiät voitetaan kesällä :D jengiläiset vähän kyseli:" ei kai se oo pelottava " mutta kun tutustuttiin vähän paremmin niin hauskaa oli. ja atikin intiiani potku oli kyllä aika tyylikäs. kivat naurut saatiin. ;D
Meei 08.04.2006 18:29
FC Nörtit on tosi hyvä telkkariohjelma. ^^ Itse tosin aina unohdan katsoa sen, koska vanhempien epäreilu päätös on että se tulee liian myöhään. Ja tänäänkin missasin taas vahingossa uusintajakson. Pitäisi ottaa nauhalle mutta laiskuus on huipussaan.. *epämääräistä jupinaa*

Muttajoo, Kaikki pelaa on hieno asia.
jaSKA 08.04.2006 21:42
Lainaus:
Ja eihän ne " paskat " voi kehittyy jos ne ei saa pelaa. ja jalkapallon kuuluu olla hauskaa, ei sitä kuulu harrastaa hampaat irvessä ja jos hävitään niin sitten itketään.
Niiden paskojen pitää eka treenata et ne voi pelata. Ja jos ei pelaa tosissaan niin sit voi liittyä johonkin takapihan pyllistäjiin.
#9 Mika Tähtinen 08.04.2006 21:48
No miten voi treenata joukkuepeliä, jossei pääse pelaan? =D
Edellinen 1 2 3 Seuraava

© 2005-2006 Iron Maidenin jätkät pelas FC Nörttejä vastaan futista. Pelin lopulla Nörtit teki yllättäen maalin ja tästä nörttihyökkääjät Max ja Sebu innostuivat tuulettelemaan. Bruce närkästyi tästä ilakoinnista ja tuli ohjeistamaan: "Pojat, ei 18-1 -tilanteessa paljon tuuletella kavennusmaalia." Sebu totesi tähän vain: "Höh, ei siis *^5*:ia"