FC Nörtit -vaakuna
SubTV

Keskustelusta

lol 15.03.2006 18:23
Onko tämä keskustelupalsta tehty jotain valmista foorumi... "juttua" käyttäen (PHPBB, SimpleMachines jne.), vai onko joku teistä nörteistä tämän koodannut? On mukavan yksinkertainen :)
#9 Mika Tähtinen 15.03.2006 19:31
Joo mä oon tän koodannu. Alkuun pohdittiin sitäki vaihtoehtoa, että jos ois otettu esim. phpBB käyttöön, mut tultiin siihen tulokseen, että se on vähän turhan raskas tähän käyttöön niin päätin sit duunaa tämmösen sopivan simppelin oman keskustelupalstan. =)
#9 Mika Tähtinen 15.03.2006 19:33
Tai enemmänhän tää on tämmönen laajennettu vieraskirja ku noi foorumit, jotka yleensä tulee mieleen keskustelupalsta-sanasta.
#13 Erno Hentonen 15.03.2006 21:42
Joo, Mika on meidän PHP guru. Jos on kysyttävää Linuxista niin sitten Jannelle, Python ja Apple kysymykset Antille, Wintoosat mulle ja Karille, fysiikka mulle ja C/C++ kans (muutki osaa kyllä), Java Mikalle ja Peterille, vaate- ja gadgetkysymykset OP:lle, CSS ja Itä-Helsinki Harrille, Petteri tuntee musiikkisoftat, Villelle, jos oot saanu potkut ja Max tuntee lain. Mikko tietää kaiken autoista, Vililtä saa tietää Viron ja Tanskan parhaat ryyppymestat ja Sebastian osaa neuvoo miten isketään naisia. Henkalle kysymykset VW kuplista ja Helsingin olutmestoista ja Hannulle kysymykset, jos kiinnostaa tanssiminen, teatteri tai muu kyldyyri. Yhteensä me ollaan vastaus mihin tahansa
#4 Janne Pikkarainen 15.03.2006 21:51
Erno tiivistikin aika hyvin. Linuxin lisäksi multa saa kysellä kaikkea siihen liittyvää (työpöytäympäristöt, skriptaus, Perl, palvelinsoftat, kernel, jakelut) ja vanhana amigistina harrastan mielelläni siihen liittyvää nostalgiointia. Tanssista voin puhua myös puhua. ;)
#13 Erno Hentonen 15.03.2006 21:54
Ehdottomasti jokainen FC Nörtti vaan selittämään omat erikoisuutensa tänne. Mä tiedän kaiken, tai ainaki melkeen, Rooman historiasta, jenkkien stand-up komiikasta, taloudesta, scifi-kirjallisuudesta ja elokuvista :P
#9 Mika Tähtinen 15.03.2006 22:46
Mä tiedän kaiken.
#1 Antti Rasinen 16.03.2006 00:24
On pakko tässä kyllä seurata erään ateenalaisen jampan esimerkkiä. Joskus ajalla ennen nettiä hän tuumi, että tietää ainoastaan sen, ettei tiedä mitään. Ja jos omaa elämäänsä miettii, niin jokainen kokemus on ollut oppitunti, jossa joku virheellinen ajatus on korvautunut ehkä hieman vähemmän virheellisellä.

Tähän voisi varmaan helposti pudottaa esimerkkejä niin fyysisestä kuin metafyysisestäkin maailmasta, mutta tyydyn vain toteamaan, että väärässä oleminen on rentouttavaa. Tällöin omiin ajatuksiinsa ei kiinny niin voimakkaasti, ja voi todisteiden niin väittäessä kääntää henkisen laivansa suuntaa.

Vaikka olenhan minä ihmistä arvottavan maailmankuvani kanssa hieman eri mieltä siitä, että omat kokemukset ja itseä koskevat asiat eivät välttämättä ole kaikilta osin vääriä. (Olen tässä asiassa tietenkin väärässä.)

Hyvää yötä ja rattoisaa epistemologiaa itse kullekin!
#11 Henri Salomäki 16.03.2006 00:40
Mä tiedän muunmuassa kaiken, mitään kuitenkaan oikeasti tietämättä.
#17 OP Komonen 16.03.2006 00:46
Mä en tosta kulttuurista muuten, mutta olen kuitenkin suuri oopperan ystävä.
#2 Peter Laakso 16.03.2006 20:57
Antille feedbackia...
"On pakko tässä kyllä seurata erään ateenalaisen jampan esimerkkiä. Joskus ajalla ennen nettiä hän tuumi, että tietää ainoastaan sen, ettei tiedä mitään."

Pieni paradoxi tossa vissiin. Jos se siis _tiesi_ että se ei tiedä _mitään_...
MP-Helin fani 02.04.2006 15:18
Tekeeks teistä jo saksipotkun???
MP-Helin fani 02.04.2006 15:28
Oops... kirjotus virhe tosa äskesessä!
#4 Janne Pikkarainen 02.04.2006 17:28
MP-Helin fani: Joo, voin mä saksarin tehdä. Onko pakko myös osua palloon samassa? Se vaihe on vielä hakusessa.
MP-Helin fani 02.04.2006 17:35
No kyllähän se nyt on saksipotkun idea että sä palloon osut....

© 2005-2006 Iron Maidenin jätkät oli kalassa Keskimaassa ja rannalle tuli pelottava tyyppi huutelemaan jotain sekavia. Bruce jo ehti hätääntyä, mutta Steve oli heti tilanteen tasalla ja sanoi: "Ei hätää, sehän on vain Gimli." Tähän Bruce helpottuneena vastasi: "Ai, ei siis Uruk-Hai."