Maskotti
MiQuel
13.03.2006 16:42
Nörteille ois mitä päälliköin maskotti pöllö silmälasien kera.. Ja kunnollisella jalakapallo joukkessahan on tunnuslaulu!? Heittäkääpä semmonen biisi kehiin jossain epidsodissa kuin " FC Nörtit, istu puussa, meillä vielä on hampaita suussa. Suuret on aivot ja pienet on luulot, eikä meitä lannista kettuilu huudot. Jee, jee-jee, jee-jee" Luulen että jengi ois aika pähkinää :D
Hah-hah, aika oiva. Hankalaa vaan saada tuota mihinkään jaksoon tässä vaiheessa mukaan =)
Joo vähä hankala toteuttaa moisia toiveita ku kuvaukset on ollu puol vuotta sitten. Jos oikein tarkkaan katsoo niin siellä taustalla ei nimittäin näy lunta ollenkaan. =)
Tack tack. Piti hankkia moinen rätti, kun ei siinä ekassa pelissä tyttöjä vastaan nähnyt hiusten takaa mitään.
Hankin sen tuttuni kautta Koomalta. Tekstin syntyperiä voikin arvailla tai jos ei arvaa niin kerron sitten sarjan loppupuolella.
Sovittiin sarjan alussa, että maskotiks tulee kääpiö/tonttu joka soittaa haitaria tai viulua. Ikäväksemme maskotti ei päässyt mukaan tv-kuvaan.
Onhan se mukana joka jaksossa!
Sebu on se kääpiö ja Hannu soittaa hanuria.
Ja mä olen muuten vaan ihan tonttu.
Janne
14.03.2006 10:56
Täh? Eiks tää ookaan suora lähetys?!
© 2005-2006 Iron Maidenin jätkät oli keikalla Kiinassa ja Bruce kysyi: "Mikä kaupunki tää on?" "Peking", kuului Steven vastaus. "Ei siis Shanghai", tokaisi tähän Bruce.