FC Nörtit -vaakuna
SubTV

Atikin levy

ilmarkve 04.03.2006 01:55
Joku tovi sitten maailmalla oli kova kohu atikin tulevasta albumista, Hat Trick Show:sta. Netissä ladattavissa ollut puolen minuutin pätkä panosahoineen ja paljoine rahoineen saavutti suurta kannatusta, mutta miksi en näe levyä kauppojen hyllyillä ja listojen kärjessä? Minun lisäkseni moni toiveikkaana Ismailin musadebyyttiä odottanut oman elämänsä Pelé jäi ilman elämänsä ehkä suurinta auraalista kokemusta.

Olemme hieman pettyneet.
#13 Erno Hentonen 04.03.2006 02:13
häh?

Never heard, tosin se ei merkkaa mitään :D
Atik 04.03.2006 08:36
Noh, sivujeni ylläpitäjä lähti viihteelle, mä en pystynyt maksaa webille maksuja, kukaan ei suostunut kustantamaan sitä räp biisiä, jonka tarkoituksena oli ganstatulenkantajatbustarymes tyyliin vetää kovaa ja vähemmän korkeammalta. Mutta kohta tulee biisi, jossa vedän taustoja, nanananannaa!!!
öfp 04.03.2006 13:24
Saatana :D
ilmarque 09.02.2007 04:37
sentää olit rehellinen. jotenki teikäst paistaa semmonen ihmeellinen homous mun naamalle

© 2005-2006 Iron Maidenin jätkät pelas FC Nörttejä vastaan futista. Pelin lopulla Nörtit teki yllättäen maalin ja tästä nörttihyökkääjät Max ja Sebu innostuivat tuulettelemaan. Bruce närkästyi tästä ilakoinnista ja tuli ohjeistamaan: "Pojat, ei 18-1 -tilanteessa paljon tuuletella kavennusmaalia." Sebu totesi tähän vain: "Höh, ei siis *^5*:ia"